در مهمانی‌های بهاره چه بپوشیم؟

لباس های بهار

با فرارسیدن فصل بهار، سبز شدن درختان و زنده شدن دوباره‌ی طبیعت، نوع پوشش ما نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. از طرفی فرارسیدن فصل بهار در کشور عزیزمان ایران، مصادف با عید نوروز و آغاز سالی جدید است و همین مسئله باعث می‌شود که مهمانی‌ها و دور همی‌ها در این فصل بیشتر و بیشتر شوند. افراد همواره در فصل بهار با این چالش مواجه می‌شوند که چه لباسی را برای شرکت در مهمانی‌ها و گردهمایی‌های بهاره انتخاب کنند و با چه استیلی در جمع حاضر شوند؟! در این بخش به معرفی آیتم‌های مختلف و اثرگذار بر نوع پوشش شما در فصل بهار خواهیم پرداخت و بهترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

لباس های بهاری

رنگ‌های پرطرفدار در فصل بهار

انتخاب رنگ یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها به هنگام خرید لباس است. معمولاً در هر فصلی رنگ‌های متناسب با همان فصل روی کار می‌آیند و افراد ترجیح می‌دهند که با پیروی از الگوهای رنگی پیشنهادشده، به استیلی مناسب برای آن فصل دست پیدا کنند. فصل بهار فصل رویش دوباره‌ی طبیعت است و همه‌جا پر از رنگ می‌شود. در این فصل همواره توصیه می‌کنیم که از رنگ‌های غیر خنثی و روشن استفاده کنید تا لباس‌هایتان نیز به‌نوعی تداعی‌گر بهار باشند و احساس سرخوشی و نشاط را در شما القا نمایند.

رنگ های بهاری

زرد، لیمویی، خردلی

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در فصل بهار، رنگ زرد و تناژ مختلف آن است. در این فصل با استفاده از لباس‌های لیمویی روشن، زرد درخشان و خردلی روشن می‌توانید، استایلی زیبا و منحصربه‌فرد را برای خود رقم زنید و در مهمانی‌های بهاره بدرخشید.

رنگ زرد

نارنجی، قرمز، زرشکی

از دیگر رنگ‌هایی که می‌توانید آن را در لباس‌های خود به کار ببرید، رنگ نارنجی، قرمز و زرشکی است. رنگ قرمز و نارنجی رفته‌رفته در طبیعت بهار افزایش می‌یابند و با باز شدن هر غنچه‌ی گل بیشتر به چشم می‌خورند. با پوشیدن این رنگ‌ها در مهمانی‌های بهاره، شما نیز همچون گلی در طبیعت می‌درخشید و تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنید.

رنگ قرمز

سبز، فسفری، چمنی

رنگ سبز، درواقع سمبل فصل بهار است و همیشه در بین رنگ‌های دیگر اولویت دارد. این رنگ استایل شمارا شاد و سرزنده می‌کند و فصل بهار را در پوشش و ظاهر شما نیز منعکس می‌نماید.

رنگ سبز

بهترین پارچه‌ها برای فصل بهار

از دیگر چالش‌هایی که افراد در فصل بهار با آن مواجه هستند، انتخاب جنس پارچه و جنس لباس است. در این فصل هوا رو به گرمی می‌گذارد، اما هنوز آن‌قدری گرم نشده است که به سراغ لباس‌های تابستانی‌مان برویم. به همین دلیل انتخاب جنس لباس بسیار مهم است که نه احساس گرما کنیم و نه احساس سرما!  در این فصل توصیه می‌کنیم از پارچه‌هایی همچون لینن، کتان، ریون و ابریشم استفاده کنید. این پارچه‌ها علاوه بر زیبا بودن، ازنظر ضخامت نیز کاملاً مناسب فصل بهار هستند و این امکان را برایتان فراهم می‌کنند که استایلی متناسب با فصل بهار داشته باشید.

پیراهن های بهاره

محبوب‌ترین ترندهای لباس در فصل بهار

استفاده از لایه‌ی توری بر روی لباس

یکی از محبوب‌ترین ترندهای بهار امسال، استفاده از پارچه‌های توری با خانه‌های درشت، بر روی لباس است. شما با استفاده از چنین تورهایی که تداعی‌گر تورهای ماهی گیری نیز هستند می‌توانید، ساده‌ترین و معمولی‌ترین پیراهن‌های خود را نیز تبدیل به لباسی جدید و ترند کنید و با پوشیدن آن‌ها در مهمانی‌های بهاره جلب‌توجه نمایید.

لباس های توری

لباس‌هایی با طرح شال و روسری

از دیگر ترندهای بهار امسال، پوشیدن لباس‌هایی با طرح شال و روسری است. همه‌ی ما تاکنون روسری‌هایی داشته‌ایم که پر از نقش و نگار بوده و از طرح‌های هندسی و یا شرقی تشکیل شده است. حال تصور کنید پیراهن‌هایی با همین نقش و نگار را بر تن کرده‌اید و در مهمانی‌های بهاره ابراز وجود می‌کنید.

روسری

لباس‌های خال‌دار

لباس‌های خال‌دار نیز از دیگر لباس‌های پرطرفدار در فصل بهار هستند و استایل شمارا خاص و منحصربه‌فرد می‌کنند. این لباس‌ها معمولاً در مهمانی‌ها تک هستند و افراد کمی چنین لباس‌هایی را ترجیح می‌دهند. اما شما با انتخاب این طرح می‌توانید به یک استایل بهاری شیک و زیبا دست پیدا کنید و در مهمانی‌های بهاره بدرخشید.

خال دار

استفاده از آیتم پروانه در لباس

اگر می‌خواهید در مهمانی‌های بهاره شرکت کنید و حال و هوای بهاری را نیز با خود به مهمانی ببرید، این ترند را دنبال کنید. استفاده از طرح پروانه یا پروانه بر روی سرشانه و یا آستین، یکی از ترندهای محبوب بهاری است و ظاهر شمارا بسیار شیک و زیبا جلوه می‌دهد. شما حتی می‌توانید بالاتنه‌ی لباستان را به شکل پروانه در نظر بگیرید و با ترکیب بالاتنه با شلوار یا دامن به استایلی خاص و ویژه دست پیدا کنید.

پروانه ای

چهارخانه‌ی مشکی سفید

لباس‌های چهارخانه‌ی مشکی سفید نیز در بهار امسال پرطرفدار هستند و پوشیدن آن‌ها باعث می‌شود که استایل شما خاص و متفاوت به نظر برسد. اما توجه داشته باشید که اگر قصد پوشیدن لباس‌های چهارخانه رادارید، باید مدلی ساده را انتخاب کنید که شلوغی طرح پارچه و مدل آن تداخل نداشته باشند. پوشیدن پیراهن‌های ساده با پارچه‌های چهارخانه‌ی مشکی سفید، گزینه‌ای ایدئال برای شرکت در مهمانی بهاره است و در این فصل به شما توصیه می‌شود.

چهارخانه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید