خوش استایل ترین پدران دنیا

وقتی به پدرها فکر می‌کنید، چه افرادی در ذهنتان نقش می‌بندند؟ افرادی با اضافه‌وزن و پوشش معمولی که هیچ توجهی به‌ظاهر و استایل خود ندارند ؟ یا مردانی خوش‌اندام و خوش‌پوش که آخرین ترندها را دنبال کرده و از استایل‌های روز دنیا الگوبرداری می‌کنند؟ ما می‌گوییم پدر شدن به این معنا نیست که مردان وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی شده و نباید به وضع ظاهری خود رسیدگی کنند. ما می‌گوییم پدرها نیز می‌توانند خوش استایل و خوش‌پوش بوده و همچنان گوی رقابت را از دیگران بدزدند.

استایل مردانه

استایل پدرانه

وقتی از استایل پدرانه حرف می‌زنیم دو تصویر در ذهنمان شکل می‌گیرد، پدرانی با شلوارهایی که سال‌ها قبل مد بودند و کتانی‌های چند دهه‌ی قبل یا پدرانی که دست از رسیدگی به‌ظاهر خود برداشته‌اند و دیگر هیچ توجهی به استایل خود ندارند. پدرانی که تنها تلاششان برای خوش استایل بودن، مسواک زدن و استفاده از عطری قدیمی است! در این بخش به معرفی پدرانی خواهیم پرداخت که در طول سال‌ها همچنان خوش استایل باقی‌مانده‌اند. حالا هم با داشتن فرزندان متعدد، همچنان جزء خوش استایل ترین و جذاب‌ترین مردان دنیا هستند.

پدر و دختر

1)    Paul Newman

پل نیومن که به‌عنوان پدر 6 فرزند شناخته می‌شود و یکی از خوش استایل ترین بازیگران دنیا بوده است. استایل او، چه در زمانی که با کت‌ و شلوار خاکستری‌اش در میادین سیاسی حاضر می‌شد، چه زمانی که در نقش‌های مختلف بر روی پرده اکران می‌شد و چه در زندگی شخصی‌اش خاص و منحصربه‌فرد بود. تمام این عوامل باعث شده‌ از پل نیومن همچنان نیز به‌عنوان یکی از خوش استایل ترین پدران دنیا یاد شود.

پل نیومن

2)    Dwayne Johnson

دواین جانسون از دیگر پدران خوش استایل و جذابی است که به الگویی ایده‌آل برای مردان تبدیل ‌شده است. او پدر 3 فرزند است. مدت‌ها عضو فدراسیون کشتی بود و تصاویر زیادی از او با لباس‌های ورزشی منتشرشده است.

اما او این روزها بیشتر از پولوشرتهای یقه دار، شلوارهای طرح دار، بافت‌های راحت و چاک‌دار استفاده می‌کند. دواین جانسون به همگان نشان می‌دهد که در هر سن و جایگاهی می‌توان خوش‌پوش، خوش استایل و همچنان جذاب بود.

دواین جانسون

3)    Ryan Gosling

رایان گاسلینگ از افرادی است که هر چه بر تن کند، جذاب و خوش استایل به نظر می‌رسد. کافی است سری به فیلم‌های مختلف با بازی او بزنیم و ببینیم. رایان توانسته همراه در شخصیت‌های مختلف با پوشش‌های متفاوت جذابیت خود را حفظ کرده است.

رایان گاسلینگ پدر دو دختر است و با استایل‌های متفاوت، همچنان خوش‌تیپ به نظر می رسد. او در مصاحبه‌ای گفته است که کودکان شایسته‌ی داشتن پدر و مادری فوق‌العاده و ایده‌آل هستند. این صحبت او در تک‌تک رفتارهایش به چشم می‌خورد و حتی ازنظر ظاهری نیز پدری خارق‌العاده برای فرزندانش است.

رایان گاسلینگ

4)    Carey Grant

کری گرانت یک دختر داشت. استایل رسمی او با کت‌وشلوارهای کلاسیک و موهای شانه شده به یک‌طرف، هنوز هم در خاطر بسیاری از افراد است. درواقع وقتی از استایل حرف می‌زنیم، فقط در مورد لباس صحبت نمی‌کنیم. بلکه رفتار یک فرد، تصمیماتش و حتی احساسش نسبت به وقایع پیرامون نیز می‌توانند بر روی استایل او تأثیر بگذارند.

کری گرانت از افرادی است با تمام جزئیات زندگی‌اش تحسین می‌شود و استایلی خارق‌العاده را در ذهن‌ها رقم می‌زند.

کری گرانت

5)    Humphrey Bogart

در دهه‌ی 40 میلادی که هافری بوگارت در اوج شهرت و محبوبیت خود بود. استفاده از کلاه‌های لبه‌دار در آن زمان چندان ترند نبود. اما همفری این کلاه‌ها را به امضایی برای استایل خود تبدیل کرده بود. او 2 فرزند داشت و استایل او یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین استایل‌های تاریخ است. کت‌ و شلوارهای کلاسیک و کلاه لبه‌دار او باعث شده است که همفری به یکی از خوش استایل ترین پدران دنیا تبدیل شود.

هافری بوگارت

6)    David Beckham

بی‌اغراق می‌توان گفت، دیوید بکهام یکی از خوش‌تیپ‌ترین، خوش استایل ترین، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین پدران دنیا بوده و در هر سنی، استایلی خیره‌کننده و خارق‌العاده داشته است. او پدر 4 فرزند است و به خاطر وفاداری و زندگی سالمی که همراه با همسر و فرزندانش دارد، همواره موردتوجه قرار می‌گیرد. شخصیت، وفاداری و انتخاب لباس‌های او باعث شده است که به یکی از مشهورترین چهره‌ها تبدیل شود و در زمینه‌ی استایل، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.

دیوید بکهام

7)    Brad Pitt

برد پیت سنبل خوش‌تیپی و جذابیت در مردان است. و شاید یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در بین بازیگران مرد باشد. او صاحب 6 فرزند است و بااین‌حال حتی یک درصد از جذابیت و محبوبیت خود را از دست نداده است. کافی است سری به‌ عکس‌های قدیمی او بزنید. لباس‌هایی را که در هر دوره‌ی سنی ترجیح می‌داده را بررسی کنید. آنگاه دلیل این حجم از محبوبیت و جذابیت را متوجه می‌شوید.

برد پیت

8)    George Clooney

استایل و جذابیت جرج کلونی بر کسی پوشیده نیست. دو فرزند دارد و در صف خوش استایل ترین پدران دنیا قرار می‌گیرد. یکی از دلایل محبوبیت استایل او، شباهت انتخاب‌هایش به کلارک گیبل، آیکون استایل هالیوود است. حتی برخی برای شرح ارتباط بین این دو می‌گویند: “گویی جرج در خانه‌ی کلارک زندگی می‌کند و از کمد او لباس می‌پوشد.”

جرج کلونی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید