آشنایی با ترندهای بهاری 2019

ترند بهار

همان‌طور که می‌دانید، مد با سرعت بسیار زیادی پیش می‌رود و هر فصل و هرسالی ترند مختص به خود را دارد. در این ‌بین بسیاری از افراد همواره در حال تعقیب ترندها هستند تا استایل خود را به‌روز نگه‌داشته و همیشه ظاهری جذاب داشته باشند. در این مقاله سعی کرده‌ایم که شما را با ترندهای بهاری 2019 آشنا کنیم و جدیدترین ایده‌ها و طرح‌ها را با شما در میان بگذاریم.

ترندهای بهار2019

استفاده از رنگ کرم در تمام لباس‌ها

یکی دیگر از ترندهای پرطرفدار امسال، نود بودن تمام لباس‌هایی است که بر تن می‌کنید. نود که درواقع طیفی از رنگ کرم است، رنگی پرطرفدار در بین اهالی دنیای مد به شمار می‌آید؛ اما معمولاً در ترکیب بارنگ‌های دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. در بهار 2019 شاهد اتفاقی نو در دنیای مد بوده‌ایم. بسیاری از طراحان و استایلیست‌ها این رنگ را از سرتاپا توصیه کرده‌اند و به‌این‌ترتیب  ترندی جدید را به وجود آورده‌اند. این ترند ازجمله ترندهایی است که در کشور ما نیز طرفداران بسیار دارد و افراد با استفاده شلوار، مانتو و شال نود می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

نود

استفاده از رنگ آبی پاستلی

پیش‌ازاین که در مورد ترند صحبت کنیم، اجازه دهید که یک‌بار دیگر تعریفی از رنگ آبی پاستلی ارائه دهیم. آبی پاستلی درواقع پایه‌ی رنگ آبی است که باکمی رنگ سفید ترکیب‌شده و آبی ملایمی را به وجود آورده. استفاده از این رنگ در تک‌تک آیتم‌هایی که استایل شما را شکل می‌دهند، از برنده‌ای برتر بهار 2019 است. شما با توجه خلاقیت و ابتکار و سبک پوشش خود می‌توانید این رنگ را در شال، کیف، کفش و لباس‌هایتان به کار ببرید و به‌این‌ترتیب هم به استایل خیابانی جذاب‌تر و هم استایلی رسمی در مهمانی‌ها و گردهمایی‌ها دست پیدا کنید.

آبی پاستلی

استفاده از رنگ‌های متنوع

اگر شما هم از طرفداران لباس‌های رنگارنگ هستید و به پوشیدن لباس‌های رنگی علاقه‌مندید، این ترند برای شما ایده‌آل است. در این ترند سعی بر آن است که رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم قرار بگیرند و تکه‌های رنگی در الگوی لباس به کار گرفته شوند. اگر پیرو این ترند هستید می‌توانید از کت‌ها و مانتوهای رنگی که دارای تکه‌دوزی‌هایی با رنگ‌های متنوع هستند استفاده کنید و از رنگ‌های خنثی برای ایجاد ارتباط در بین رنگ‌های متضاد استفاده کنید.

استایل رنگی

لباس‌های قلاب‌بافی شده

شاید خیلی از شما تصور کنید که لباس‌های قلاب‌بافی شده متعلق به سال‌ها قبل هستند و دیگر جایگاهی در مد و فشن امروز ندارند. اما لازم است بدانید که لباس‌هایی با حاشیه‌ی قلاب‌بافی شده و یا نیم‌تنه‌هایی تماماً قلاب‌بافی شده، در بین ترندهای محبوب امسال دیده می‌شوند و طرفداران بسیار دارند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا قلاب‌بافی را به لباس‌های خود اضافه کرده‌اند و این‌چنین لباس‌هایی روی فرش قرمزها نیز بسیار دیده‌شده است.

قلاب بافی

شلوارک و کت

از دیگر ترندهای بهار 2019، استفاده از شلوارک برای شرکت در مراسم تولد و مهمانی‌های خودمانی است. شما به‌راحتی می‌توانید شلوارک‌ها را کت و بلوزها نیمه‌رسمی ست کنید و بدین ترتیب استایلی خاص و متفاوت را برای خود قم بزنید. در این ترند معمولاً از شلوارک‌های برمودا استفاده می‌شود و پوشیدن شلوارک‌های خیلی کوتاه چندان توصیه نمی‌شوند.

شلوارک

استفاده از رنگ‌های نئون

هر چه به اواخر بهار و فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، استفاده از رنگ‌های شاد و نئون نیز افزایش می‌یابد. استفاده از بلوز و شلوارهای نئون بارنگ‌های نارنجی و فسفری در فصل بهار بسیار رایج و متداول شده است و این روزها افراد زیادی این رنگ‌ها را برای استایل خیابانی خود انتخاب می‌کنند. استفاده از رنگ‌های نئون استایل شمارا شادتر و جذاب‌تر کرده و بی‌شک در بهبود روحیه و خلق‌وخوی شما نیز مؤثر است.

نئون

ترکیب الگوها و طرح‌های مختلف باهم

از دیگر ترندهای بهار 2019 می‌توان به لباس‌هایی با طرح‌ها و الگوهای متنوع نیز اشاره کرد. در این ترند سعی بر آن است که طرح‌های کاملاً غیر مرتبط باهم در کنار هم قرار بگیرند و به‌این‌ترتیب لباسی خلاقانه و جدید را به وجود آورند.

لباس طرح دار

استفاده از لباس‌های ریش‌ریش دار

استفاده از بلوزها و دامن‌هایی ریش‌ریش دار نیز از ترندهای محبوب بهار در سال 2019 به شمار می‌آیند و لباس‌هایی با این آیتم‌ها، مجدداً روی کار آمده‌اند. ترکیب پارچه‌های ساتن و حریر و با این ریش‌ریش‌ها طرفداران بسیاری دارد و این روزها موردتوجه افرادی زیادی قرارگرفته است. باکمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید لباس‌های قدیمی خود را نیز با این ریش‌ریش‌ها تزئین کنید و لباس‌های از مد افتاده‌ی خود را با این تاکتیک دوباره به چرخه‌ی مصرف بازگردانید.

لباس ریش ریش

استفاده از طرح گوره‌خری

اگر به طرح پوست حیوانات علاقه‌مندید، لازم است بدانید که استفاده از طرح گوره‌خری در تمام و یا بخشی از لباس‌ها، جزء ترندهای برجسته‌ی بهار 2019 است. شما به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مشکی و سفید خود را با طرح گوره‌خری ادغام کرده و به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید. میزان استفاده از این طرح کاملاً وابسته به سلیقه و اولویت‌های شما است و هرکسی با توجه به نوع استایل خود می‌تواند بخشی از لباس خود و یا کل آن را با این طرح جذاب سیاه‌وسفید پوشش دهد.

طرح گوره خری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید