آماده کردن کمد لباس برای تابستان

اکسسوری های تابستان

حالا که به فصل تابستان نزدیک می‌شویم، بهتر است کمد لباسمان را برای این فصل آماده کنیم. با خرید اشیا و لوازم ضروری برای تابستان، به استقبال این فصل دوست داشتی برویم. در این مقاله قدم‌به‌قدم کمد لباسمان را برای تابستان آماده خواهیم کرد و با اشیای موردنیاز برای روزهای گرم تابستانی آشنا خواهیم شد.

کمد تابستانی

1)    خالی کردن کمد از لباس‌های ضخیم و غیرقابل استفاده

در فصل بهار هوا رفته‌رفته رو به گرمی می‌گذارد. بااین‌حال برخی قطعات پاییزی و ضخیم همچنان در کمد لباس‌ها باقی می‌مانند و ممکن است در برخی شرایط مورداستفاده قرار گیرند. اما فصل تابستان گرم‌ترین فصل سال است و این امکان را برای ما فراهم می‌کند که کمد لباسمان را برای 3 ماه خالی از هر نوع لباس ضخیم کنیم.

لباس های زمستانی

2)    تمیز کردن فضای داخلی کمد

برای شروع فصل جدید بهتر است فضای کمد را با استفاده از مواد ضدعفونی‌ کننده تمیز کنید. برای این کار می‌توانید داخل کمد را با آب و سرکه گردگیری کنید. بعد از این کار اجازه دهید که داخل کمد کاملاً خشک شود و هیچ‌گونه رطوبتی در آن باقی نماند. این کار از ایجاد قارچ و کپک در داخل کمد نیز جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که لباس‌هایتان در فضایی تمیز نگه‌داری شوند. (اطلاعات بیشتر درباره از بین بردن قارچ در لباس و کمد در این مقاله نوشته شده)

تمیز کردن کمد

3)    جمع‌آوری لباس‌ها و شستشوی آن‌ها

برای آغاز فصل تابستان توصیه می‌کنیم که لباس‌های ضخیم‌تر را به‌طور اساسی شستشو و جمع‌آوری کنید. و اگر لازم است آن‌ها را به‌طور جداگانه بسته‌بندی نمایید. در این مرحله می‌توانید از خشک شویی واش ماش کمک بگیرید و بعد از شسته و خشک شدن لباس‌های مربوط به فصول دیگر، کمدتان را با خیال راحت از نو بچینید.

شستشوی لباس ها

4)    چیدن لباس‌ها بر اساس اولویت مصرف

پس از تمیز کردن کمد و ضدعفونی کردن، می‌توانید لباس‌های تابستانی را با توجه به اولویت مصرف روزانه مرتب کنید و آن‌ها را درون کمد بچینید. طبیعتاً تی‌شرت‌ها، شلوارها و لباس‌هایی که به‌طور روزانه مورداستفاده قرار می‌گیرند باید جلوی چشم و در دسترس باشند و لباس‌های کم‌مصرف‌تر در انتهای کمد جای‌گیرند.

لباس های تابستانی

5)    تهیه‌ی لیست نیازمندی‌ها

معمولاً با رسیدن فصل جدید، کمبود بعضی اشیا و لوازم در کمدمان حس می‌شود و این اشیا باید مجدداً خریداری شوند. به این منظور ما فهرستی از لوازم ضروری برای فصل تابستان را تهیه کردیم و در این قسمت تک‌تک آن‌ها را برایتان شرح می‌دهید.

اکسسوری های تابستان

عینک آفتابی

عینک آفتابی ازجمله اشیایی است که داشتن آن در فصل تابستان لازم و ضروری است و چشم شما را از اشعه‌ی مضر آفتاب حفظ می‌کند. در عین‌ حال عینک آفتابی یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در ساخت استریل منحصربه‌فرد شما است. و هر ساله مطابق با مد روز و برنده‌ای سال تغییر شکل می‌دهد. بنابراین ممکن است عینک آفتابی سال گذشته در تابستان امسال کارایی نداشته باشد و شما مجبور شوید عینکی تازه خریداری کنید.

عینک آفتابی

کرم ضد آفتاب

اگر بیشتر زمان خود را در خارج از خانه می‌گذرانید و طرفدار کار و فعالیت در تابستان هستید، حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که پوست شما در اثر نور خورشید آسیب نبیند و شما با خیال راحت بتوانید به فعالیت و تفریح در روزهای گرم تابستانی مشغول شوید.

کرم ضدآفتاب

کلاه لبه‌دار

کلاه لبه‌دار هم این امکان را به شما می‌دهد که استایلی خاص و منحصربه‌فرد داشته باشید. و هم با ایجاد سایه بر روی صورت شما، از پوستتان محافظت می‌کند. بنابراین اگر تاکنون کلاه لبه‌دار مطابق میلتان را پیدا نکرده‌اید، از همین‌الان به فکر خرید آن باشید تا تابستان امسال از فواید آن بهره ببرید.

کلاه حصیری

صندل

با فرارسیدن فصل تابستان، پوشیدن جوراب و کفش بسیار دشوار می‌شود و معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که از صندل‌های تابستانی استفاده کنند. صندل‌ها نیز همچون دیگر آیتم‌های مؤثر در استایل، به‌سرعت تغییر شکل می‌دهد و سوار بر ترندها، رنگ و لعاب تازه‌ای پیدا می‌کنند. بنابراین از همین حالا ترندها را دنبال کنید و با خرید صندل موردنظر، استایل تابستانی امسالتان را کامل‌تر کنید.

صندل  تابستانی

زیورآلات

شاید همه‌ی ما در همه‌ی فصول از زیورآلات استفاده کنیم، اما فصل تابستان فصل پویایی و نشاط، فصل رنگ‌ها و فصل اغراق در آیتم‌های مختلف مرتبط با پوشاک است. به همین دلیل استفاده از زیورآلات خوش‌رنگ و لعاب و پرزرق‌وبرق در این فصل بیشتر می‌شود. افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از چنین آیتم‌هایی استایل خود را شاداب‌تر و سرزنده‌تر نمایند.

زیورآلات تابستانی

برای پاک کردن و تمیز نگه‌داشتن کمد لباستان در فصل تابستان و در سایر فصول می‌توانید از مقاله‌ای که مربوط به مبارزه با قارچ‌ها و کپک‌ها است استفاده کنید و بامطالعه‌ی نکاتی ساده و کاربردی، لباس‌هایتان را در فضایی امن و تمیز نگهداری کنید.

کمدتکانی

ضمناً اگر قصد کمدتکانی و شستشوی اساسی لباس‌هایتان را دارید می‌توانید از خشک‌شویی آنلاین واش ماش کمک بگیرید و بدون کم ترین زحمت، لباس‌ها را از درب منزل به نیروهای متخصص این مجموعه تحویل داده و بعد شستشو، خشک شدن و اتوکشی، آن‌ها را درب منزلتان تحویل بگیرید. همواره به خاطر داشته باشید که خشکشویی باید توسط نیروی متخصص آن کار انجام شود و این مسئله باعث می‌شود که شما صرفه‌جویی بسیاری در زمان، انرژی و حتی هزینه‌های خود کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید