چه زمانی بهتر است از یک نیروی کار برای تمیزکاری منزل کمک بگیریم؟

همه ما عاشق خانه‌ای هستیم که از تمیزی همه جا برق میزند و همه چیز مرتب و منظم است و اثری از ریخت‌و‌پاش نیست. ولی قطعا همه ما تجربه زمان‌هایی را داریم که خانه‌مان از حالت ایده‌ال‌اش فاصله گرفته. دلایل متفاوتی وجود داشته که نتوانسته‌ایم به موقع به نطافت و تمیزکاری خانه برسیم مثلا دچار مشغله کاری بودیم، و یا دوران امتحانات بوده و وقت کافی نداشتیم و یا حتی در بستر بیماری بودیم و نظم خانه به هم ریخته است. حالا ما ماندیم و یک خانه بهم ریخته که نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. به شست‌و‌شوی لباسهای کثیف بپردازیم و یا خانه را جمع و جور کنیم و یا به جارو و نظافت برسیم.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پاکیزگی و تمیزکاری برایتان اهمیت دارد در این مواقع دچار عصبانیت و یا استرس میشوید ولی خوب هستند افرادی که این موضوع آنقدرها هم برایشان مهم نیست و به راحتی میتوانند در هر فضایی زندگی کنند، خوب البته ایرادی هم ندارد، سلایق افراد متفاوت است.

تمیز کردن خونه

یکی از بهترین راه حل‌ها برای این شرایط، استخدام یک نیروی متخصص تمیزکار یک روزه برای کارهای منزل است. البته با وجود شرایط سخت اقتصادی قطعا این راه حل هروزه و همیشگی نیست. ما تو این مقاله می‌خواهیم به شرایطی که شما بهتر است از یک تمیزکار کمک بگیرید، می‌پردازیم.

مهمانی دارید!

یکی از بهترین زمانهایی که شما میتوانید از یک تمیزکار برای نطافت منزلتان کمک بگیرید، زمانی است که در حال تدارک مهمانی هستید. شما میزبانید و کلی کار پیش روی شماست. شما مسئول آن هستید که به خرید بروید و تدارک پذیرایی و غذا را ببینید و قطعا زمان کافی ندارید که آنطور که باب میلتان هست، همه جا را از تمیزی برق بیندازید.

در این مواقع بهترین کار سپردن کار به یک نیروی کار متخصص در این زمینه است. شخص تمیزکار با تجربه‌ای که دارد میتواند در مدت زمان کم، کاری که شما ساعتها باید صرف می‌کردید را انجام دهد. هم شما به بقیه کارهایتان رسیده‌اید و هم منزلتان برق افتاده است.

مشغله کاری

شرایط و ساعت کاری شما به نحوی است که مدت زمان طولانی را سر کار هستید و یا بعد از اتمام کار، مجبورید ساعاتی را در ترافیک سپری کنید و وقتی به خانه میرسید دیگر هیچ انرژی ندارید. در این مواقع هیچی بدتر از مواجه شدن با خانه‌ای که انگار بمب در آن منفجر شده است نیست. کلی ظرف و لباس کثیف، خانه ای ریخت و پاش و خاک گرفته و شمایی که دیگر توانی برای تمیزکاری ندارید. این شرایط یکی دیگر از نشانه‌هاست برای آنکه از یک تمیزکار کمک بگیرید. کارهای شخصی را خودتان میتوانید انجام دهید و بقیه را به او بسپارید.

مشغله کاری

زمانی مختص به خودتان!

خیلی وقتها شده که نیاز داشتید زمانی را به خودتان و کارهای شخصیتان اختصاص دهید. کلی کار عقب‌افتاده دارید مثلا آرایشگاه میخواهید بروید و یا به قراری دوستانه دعوت شده‌اید و یا … و در کنار این‌ها، خانه‌ای که نیاز به نظافت دارد.از طرفی احساس نیاز میکنید که وقتی را به خودتان اختصاص دهید از طرف دیگر فکر تمیزکاری خانه که نمیگذارد از زمانتان لذت ببرید. یکی دیگر از نشانه‌هایی که شما میتوانید دریابید زمان آن رسیده که از یک تمیزکار درخواست کنید شما را یاری دهد ، همین زمان است. هم در آرامش به کارهایتان میرسید هم خانه‌تان نظافت شده است.

زمانی برای خودتان

مراقب سلامتی‌تان باشید!

در بسیاری مواقع شما از نظر سلامتی مشکلی دارید، مثلا از گردن‌درد و یا کمر‌درد رنج میبرید و دکتر انجام یک سری از کارها را برایتان قدغن کرده است. و یا حتی در دوران نقاحت بعد از عمل‌ هستید و به هیچ عنوان نباید به بدنتان فشار وارد کنید و یا بسیاری افراد هستند که به مواد شیمیایی به کار رفته در محصولات بهداشتی حساسیت دارند و یا دچار آلرژی و تنگی نفس میشوند. همه اینها نشانه‌هایی هستند که شما باید کار نطافت را به شخص دیگری بسپارید.

کمک به دیگران

همیشه قرار نیست صرفا برای کارهای خودتان از تمیزکارتان درخواست کنید بیاید. خیلی مواقع مادر و پدر سالمندی دارید و یا حتی مادربزرگ و یا همسایه پیری دارید که در توانشان نیست به کارهای نظافتی بپردازند. از طرفی خودتان هم وقت کافی ندارید که به کمک انها بروید. در این مواقع شما میتوانید از یک تمیزکار مطمئن بخواهید به انجام امور خانه آنها برود. شاید در دفعات اول با مخالفت سالمندان مواجه شوید ولی قطعا نتیجه کار رضایت آنها را حاصل می‌کند.

کمک به نظافت منزل

در زمانهایی که شما مشغول به نظافت پایان فصل و یا آخر سال هستید، در کنار کارهای نطافتی، کلی لباس و یا ملحفه و پرده و وسایل برای شستشو هست که در ماشین لباسشویی خانه امکان شست و شوی آن را ندارید و یا کمبود وقت دارید. در این مواقع خشکشویی آنلاین واش ماش میتواند با خدماتی که ارائه میده شما را در این امر یاری دهد. میتوانید با هزینه مناسب و صرفه‌جویی در وقتتان، هر آنچه نیاز به شستشو دارد را به واش ماش بسپارید و مطمئن باشید بهترین خدمات را دریافت میکنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید