آموزش استايل کردن پالتوهاي بلند و اورسايز

پالتوهای اورسایز

پالتوهای اورسایز یکی از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال بوده و همچنان نیز هستند. این پالتوها از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و هرسال موردتوجه عده‌ی زیادی قرار می‌گیرند. اما ممکن است این سؤال در ذهنتان به وجود آید که آیا پالتوهای بلند و اورسایز برای تمام افراد با قد و قواره‌های مختلف و هیکل‌های متنوع مناسب هستند یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که این مسئله کاملاً مرتبط با نوع استایل شما و آیتم‌هایی است که همراه با این پالتوها استفاده می‌کنید.

پالتوهای اورسایز درصورتی‌که به‌درستی استایل شوند و در کنار  قطعات مناسب به کار روند بسیار شیک و زیبا هستند و هر نوع قد و قواره و اندامی را زیباتر و کشیده‌تر جلوه می‌دهند.

پالتو

انتخاب سایز در پالتوهای اورسایز

پوشیدن پالتوهای اورسایز به معنای پوشیدن پالتوهای بلند و بدقواره نیست. شما به‌هیچ‌وجه نباید پالتویی را انتخاب کنید که چندین سایز بزرگ‌تر از سایز واقعیتان است و سرشانه‌ها و طول آستین‌هایش به‌طور غیرعادی بزرگ و بلند است. پالتوهای اورسایز 1 یا دو سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی شما هستند و سرشانه‌ی آن‌ها  در حدود 5 سانتی‌متر بزرگ‌تر از سرشانه‌ی شما است. طول آستین پالتوهای اورسایز نباید بیشتر از طول دست شما باشد و تنها لازم است پهنای آستین آن کمی بیشتر بوده و کمی هم گشادتر باشد. بنابراین در انتخاب و خریداری پالتوهای اورسایز خود دقت کنید و تمام موارد بالا را در نظر بگیرید.

اورسایز

پالتوهای بلند با دامن‌های کوتاه

اگر دارای محدودیت در پوشش خود نیستید و یا قصد رفتن به میهمانی و جشن را دارید می‌توانید از این ترکیب شیک و زیبا برای ورود به مراسم استفاده کنید. استفاده از دامن های تنگ وکوتاه تا بالای زانو، کفش‌های استیلتو و پالتوهای بلند و اورسایز در کنار هم، ترکیبی پرطرفدار است و استایل شمارا خاص و منحصربه‌فرد می کند.

پالتو قرمز

پالتوهای بلند و نیم بوته‌ای پاشنه دار

یکی دیگر از روش های استایل کردن پالتوهای بلند و اورسایز، ترکیب کردن آن ها با بلوز دامن های راحت و گشاد و نیم بوته‌ای پاشنه دار است. این استایل برای شرکت در دورهمی ها و میهمانی های خودمانی مناسب است و این امکان را برای شما مهیا می کند که در کمال سادگی شیک و منحصربه‌فرد باشید و تمام نگاه ها را به خود جلب کنید.

پالتو طوسی

پالتوهای اورسایز و شلوار جین

شاید برخی از شما تصور کنید که پالتوهای بلند و اورسایز، برای استفاده‌ی روزانه و استایل خیابانی مناسب نیستند و حتماً نیازمند داشتن استایلی رسمی و غیر روزمره‌اند. لازم است بدانید که این تصور کاملاً اشتباه است و شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از پالتوهای بلند و اورسایز خود به استیلی راحت برای گشت‌وگذار در خیابان و یا پرسه زدن در نقاط مختلف دست پیدا کنید. کافی است شلوار جین و بلوزی راحت بپوشید و کفش خود را با توجه به رنگ پالتوی خود انتخاب کنید تا به استایلی ساده و شیک دست پیدا کنید.

پالتو قهوه ای

پالتوهای اورسایز و بوت‌های بلند

یکی از ترکیب‌های محبوبی که با استفاده از پالتوهای بلند و اورسایز به وجود می‌آید، ترکیب بوته‌ای بلند با این پالتوهای است. استفاده از لگ‌های چسبان و بلوزهای تک‌رنگ ساده همراه با این بوت‌ها انتخابی مناسب است و استایلی شیک و دوست‌داشتنی را به وجود می‌آورد.

پالتوی بلند

پالتوهای بلند با کفش‌های اسپرت

اگر می‌خواهید استایلی شیک و درعین‌حال راحت داشته باشید، پالتوهای اورسایز و بلند خود را با کفش‌های اسپرت بپوشید. در این نوع استایل توجه به جزئیات اهمیت ویژه‌ای دارد و استفاده از شال‌گردن، کیف‌های بزرگ و رنگی و اکسسوری‌های متناسب با رنگ پالتو و کفش به‌شدت توصیه می‌شود.

پالتوی اسپرت

پالتوها و بلوزهای هم‌رنگ

انتخاب بلوز مناسب برای زیر پالتو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای داشتن استایلی زیبا و متفاوت است. یکی از ساده‌ترین راه‌های استایل کردن پالتوهای بلند و اورسایز، پوشیدن بلوزی هم‌رنگ پالتو است. در این صورت می‌توانید شلوار خود را از رنگی مکمل و یا خنثی انتخاب کرده و روی‌هم‌رفته به ظاهری ساده و زیبا دست پیدا کنید. معمولاً در این نوع استایل توصیه می‌شود که از کفش اسپرت استفاده کنید تا پالتوی موردنظر بیشتر به چشم آید و بیشتر جلب‌توجه کند.

پالتو و بلوز یک رنگ

پالتوهای اورسایز با شلوارهای گشاد

ترکیب پالتوهای بلند و اور سایز با شلوارهای از بالا گشاد نیز بسیار پرطرفدار است. این ترکیب معمولاً  با کفش‌های پاشنه‌بلند استایل می‌شود و افراد را بسیار کشیده‌تر و قدبلندتر نشان می‌دهد. یکی از بارزترین آیتم‌های به‌کاررفته در این نوع استایل شلوار است. بنابراین توصیه می‌کنیم که بلوزی رنگی و پرزرق‌وبرق انتخاب نکنید و یا بلوز و شلوار خود را از یکرنگ انتخاب کنید که به‌صورت کاملاً یکپارچه دیده شوند و پالتوی شمارا برجسته‌تر و زیباتر نشان دهند.

پالتوی چهارخانه

درنهایت توجه بفرمایید که استایل کردن لباس‌ها با توجه به سلایق و علایق افراد متفاوت است و آنچه اهمیت دارد، رضایت و خوشنودی خود فرد به هنگام پوشیدن یک لباس است. موارد بالا پیشنهاد‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند ، استایل منحصربه‌فرد خود را پیدا کنید و نظر و سلیقه‌ی خود را به بهترین شکل ممکن اعمال نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید