ترند کیف‌ در بهار و تابستان و 2019

کیف بهار و تابستان
کیف بهار و تابستان

یکی از آیتم‌های ضروری استایل، کیف است. کیف‌ها انواع متنوعی دارند که با استایل‌های مختلف میتوان آنرا ست کرد. البته نوع کاربرد آنها نیز بسیار مهم است. در ترند بهار و تابستان 2019 نیز به سراغ مدل‌هایی از کیف‌ها میرویم که برای استایل روزانه، مراسم و مناسبت‌های مختلف میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به کاربردی که کیف در شرایط مختلف برایتان دارد، میتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

کیف تابستانه

کیف کمری

چند سال پیش کیف کمری فقط زمان مسافرت کاربرد داشت. ولی به تازگی این کیف‌ها در استایل روزانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این ‌کیفها به کمر بسته میشوند، دستها و سرشانه خالی میماند. افراد احساس سبکی و راحتی بیشتری میکنند. این مدل کیف‌ها برای هنگام پیاده‌روی یا خرید روزانه میتواند بسیار مفید باشد.

کیف کمری زنانه

کیف حصیری

یکی از ترندهای جالب این فصل استفاده از حصیر در محصولات است. در ترند کفش‌های بهاره و تابستان اشاره کردیم که صندل‌های حصیری و کنفی امسال به ‌وفور دیده میشوند. کیفهای حصیری در مدل‌ها و سایزهای مختلف در لیست ترندهای دوست‌داشتنی این فصل هستند. این مدل‌ها به راحتی با هر استایلی میتوانند ست شوند. از آنجایی که با تمامی کیف‌های موجود تفاوتی آشکار دارند، جذابیت و تنوع به استایلتان میدهند.

کیف حصیری زنانه

کیف دایره‌ای

کیف‌های استوانه‌ای و دایره‌ای، امسال در مدل‌های مختلفی دیده میشوند. از مدل رو دوشی گرفته تا مدل‌های مجلسی و بزرگ و کوچک. کیف دایره‌ای یکی از ترندهای پرطرفدار امسال هستند، ولی بصورت کلی این مدل کیف‌ها خیلی استفاده کاربردی ندارند. کیف دایره‌ای فقط به عنوان یکی اکسسوری زیبا بتوان به آن نگاه کرد. تقریبا هیج وسیله‌ای در این کیف‌ها جاگیر نمیشود.

کیف دایره ای

کیف ساحلی

اگر شما هم از آن دسته از افرادید که کلی وسیله همیشه به همراه خود دارید و اصلا نمی‌توانید بدون آنها از خانه خارج شوید، حتما عاشق کیف‌های مدل ساحلی هستید. این مدل کیف‌ها اغلب به‌صورت مستطیل بزرگ دوخته میشوند. کیف‌های ساحلی از پارچه‌های نرم و منعطف برای دوخت آنها استفاده میشود تا به راحتی هر چه دوست دارید در آنها قرار دهید و خیالتان راحت باشد که هنوز هم کلی جا برای بقیه وسایل مانده است. از نکات منفی این کیف‌ها نداشتن جداشونده است. به این معنی که کیف همچون کیسه طراحی شده و قسمت‌بندی خاصی ندارد. به همین دلیل همیشه کیفتان دچار بی‌نظمی است. این کیف‌ها در رنگبندی و پارچه‌های مختلفی قابل تهیه هستند که به راحتی میتوانید با استایلتان ست کنید.

کیف ساحلی

کیف بدون دسته

حتما کیف‌های مستطیلی ساده و بدون دسته را دیده‌اید. این مدل‌ها امسال در تنوع بسیار فراوانی دیده میشوند. کیف بدون دسته برای قرار‌های دوستانه و یا یه مهمانی به صرف شام در رستوران بسیار مناسب است و جلوه زیبایی به استایل شما میدهد. البته باید به یاد داشت که این کیف‌ها برای استایل رسمی مناسب هستند. اگر با کفش‌های هماهنگ با آنها و ترجیحا پاشنه‌بلند یپوشید، بسیار زیباتر به نظر می‌آید.

کیف بدون دسته
کیف بدون دسته

کیف گردنی

کیف‌های گردنی را با رو دوشی اشتباه نگیرید. این کیف‌ها معمولا دارای بند باریکی هستند که به پشت گردن بیندازید. این مدل کیف در سایزهای بسیار کوچک ترند شده‌اند که بیشتر جنبه اکسسوری دارند. کیف گردنی برای اینکه گوشی همراهتان را نیز در آن قرار دهید انتخاب مناسبی است. این مدل برای نوجوانان میتواند یک کادوی دوست‌داشتنی باشد.

کیف گردنی

کیف‌های ترنسپرنت

اگر ترندهای فصل را دنبال میکنید قطعا با محصولات ترنسپرنت که از پاییز گذشته مورد استقبال قرار گرفته‌اند آشنا هستید. خبر خوب برای دوستداران این ترند این است که کیف‌های این مدل در ترند بهار و تابستان هم همچنان با قدرت حضور دارند. اگر در کمد خود از این مدل دارید، میتوانید در این فصل نیز استفاده کنید. البته در مدلهای تابستانی، کیفهای ترنسپرنت با طراحی جدید که ترکیب آنها با فلز و یا چرم استفاده شده، بسیار جذاب‌تر شده‌اند. فقط در انتخاب وسایل درون کیف باید دقت لازم را به خرج دهید. از آنجایی که درون این کیف‌ها کاملا مشخص است میتواند برای سارقان جذاب‌تر باشد. توصیه میکنیم برای استایل‌های رسمی و مجالس از این مدل‌ها استفاده کنید.

کیف ترنسپرنت  شفاف

کیفهای وینتیجی قفلی

اگر شما هم مانند نویسنده این مطلب عاشق کیف پول سکه کودکیتان هستید و هنوز به یادگار آنرا نگه‌داشته‌‌اید، خبر خوب این است که این مدل کیف‌ها به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در ترند این فصل قرار دارند. البته دیگر کیف مخصوص سکه نیستند. بلکه از سایزهای بزرگ آن میتوانید برای مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید. این مدل قفل‌های دوست‌داستنی کلی خاطره‌های خوب را برایتان یادآوری میکنند.

کیف قفلی وینتیجی

کیف نقره‌ای

رنگ نقره‌ای یکی دیگر از ترندهای هیجان‌انگیز و مناسب با این فصل است. افراد زیادی طرفدار رنگ نقره‌ای هستند. کیف‌های نقره‌ای نیز در سایز‌ها و مدلهای مختلف در ترند امسال دیده میشوند. شما میتوانید با صندلی به همین رنگ یک ست رنگ روشن و تابستانی را برای خودتان بوجود آورید. خوبی این رنگ در این است که با طیف وسیعی از رنگها هماهنگ میشود و دیگر نگران آن نیستید که فقط با یک استایل خاص باید کیفتان را استفاده کنید.

کیف نقره ای

اگر به صندل و کفش‌های تابستانی هم علاقمند هستید، خوندن مقاله ترندهای کفش تابستانی و صندل رو پیشنهاد میکنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید