قوانین خشکشویی و مقررات ارایه خدمات خشکشویی واش ماش

کاربر گرامی؛

ضمن سپاس از انتخاب خشکشویی آنلاین واش‌ماش ، لازم است پیش از ثبت نام و دریافت خدمات، توافقنامه و قوانین همکاری ذیل را مطالعه نمایید. در توافقنامه زیر مشتری، کاربر نام گرفته است و فرآیند ثبت نام و ارائه خدمات تحت این قوانین خشکشویی انجام می‌شود و تمامی کاربران ملزم به رعایت مفاد آن هستند. در بروزرسانی سرویس‌های واش‌ماش قوانین خشکشویی جدید به شما اطلاع رسانی خواهدشد.

قوانین خشکشویی آنلاین واش ماش

قوانین حساب کاربری

  • هر کاربر مجاز به ساختن یک حساب کاربری است.
  • در هنگام ثبت نام لازم است کاربر نام و نام خانوادگی صحیح و یک شماره موبایل (به نام شخص دارنده حساب کاربری باشد) و پست الکترونیکی معتبر تحت اختیار سفارش دهنده ثبت نماید. همچنین آدرس و موقعیت جغرافیایی قابل دریافت کاربر باید به طور صحیح و دقیق وارد گردد.
  •  مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری ، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ کاربر خواهد بود.
  • در صورت تغییر آدرس و موقعیت جغرافیایی در طول انجام مراحل خدمات، کاربر موظف به اطلاع رسانی به خشکشویی آنلاین واش‌ماش می باشد در غیر این صورت خشکشویی آنلاین واش‌ماش از هر گونه مسئولیت مبرا می باشد.
  • کاربر مجاز به ارائه حساب کاربری خود به شخص دیگر نیست. مسئولیت تمامی فعالیت‌های انجام شده با هر حساب کاربری برعهده کاربر می‌باشد.

 

قوانین دریافت لباس

  • خشکشویی آنلاین واش‌ماش موظف است در بازه زمانی که کاربر برای دریافت در اپلیکیشن یا در بخش سفارش وب سایت تعیین کرده است، برای دریافت سفارش اقدام نماید.
  • برای لغو سفارش، کاربر موظف است تا قبل از شروع بازه زمانی تعیین شده برای دریافت البسه اقدام نماید و پس از آن به منزله‌ی پذیرفتن هزینه‌های مربوط به لغو سفارش می‌باشد.
  • در صورت معتبر نبودن اطلاعات وارد شده شامل آدرس، موقعیت جغرافیایی یا تلفن همراه و همچنین عدم امکان برقراری تماس با کاربر، خشکشویی آنلاین واش‌ماش می‌تواند آن درخواست را به صورت یک طرفه لغو نماید.
  • در صورت عدم درخواست کاربر مبنی بر ارائه قبض رسید دریافت البسه، خشکشویی آنلاین واش‌ماش از هر گونه مسئولیت در قبال تناقضات احتمالی البسه تحویلی و فاکتور الکترونیکی مبرا می باشد.

قوانین تحویل لباس

  • زمان تحویل کالا هنگام صدور قبض مشخص و به کاربر ارائه می‌گردد. چنان‌چه تغییری در این زمان بوجود آید اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم با کاربر توسط مرکز تماس صورت خواهد گرفت.
  • دارنده قبض، صاحب کالا شناخته خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود در نگهداری این قبض دقت فرمائید.
  • هنگام تحویل و دریافت کالای خود، تعداد آن را با تعداد مندرج در قبض صادر شده تطبیق دهید زیرا بعداً هیچ‌گونه ادعایی پذیرفته نمی‌باشد و خشکشویی آنلاین واش‌ماش تعداد کالا مندرج در این قبض را که به امضای متصدی رسیده باشد ملاک قرار می‌دهد.
  • زمان و مکان تحویل کالا پیش از ارسال با کاربر براساس اطلاعات داده شده هماهنگ خواهد شد. لطفاً نسبت به ورود اطلاعات دقت فرمایید.
  • هنگام تحویل، کالا­ها را از نظر صحت، تعداد و کیفیت خدمات شخصاً کنترل فرمائید. پس از تحویل کالا خشکشویی آنلاین واش‌ماش هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

قوانین هزینه‌ها‏‏‏‏‏‏ و نحوه پرداخت

  • هزینه کلیه خدمات خشکشویی آنلاین واش‌ماش براساس نرخ درجه ممتاز مصوب اتحادیه خشکشویی تهران می‌باشد. (مشاهده لیست قیمت خدمات خشکشویی)
  • نرخ خدمات موجود در سایت و برنامه موبایل برای لباس‌های ساده و معمولی است و لباس‌های خاص در آن لحاظ نشده است. در خصوص این دسته از لباس‌ها قیمت نهایی در محل تحویل کالا محاسبه و به کاربر اعلام خواهد شد.
  • کاربر تقبل می‌نماید در مقابل پرداخت نرخ مندرج در قبض، کالای مذکور را دریافت نماید و در صورت عدم پرداخت، کالا به خشکشویی آنلاین واش‌ماش عودت داده می‌شود.
  • اعتبار قبض صادر شده، از تاریخ دریافت، یک ماه بوده و پس از آن فاقد اعتبار است و هزینه‌های مربوط به انبارداری به عهده کاربر خواهدبود.

 

قوانین  خدمات

  • کاربر قبل از تحویل البسه خود موظف است جیب‌های آن را بازبینی نماید، در غیر این صورت خشکشویی آنلاین واش‌ماش هیچگونه مسئولیتی در قبال اشیا داخل جیب‌های البسه نخواهد داشت.
  • خشکشویی آنلاین واش‌ماش در قبال هر شی جانبی چسبانده شده به البسه تحویلی از جمله کمربند، سگک، دکمه، سنجاق قفلی، منجوق، لوگوی رنگ شده، زینت چرمی، پوست،علامت، زیپ، کلاه، یقه، تودوزی داخلی در صورت فقدان یا آسیب از هرگونه مسئولیتی مبرا می‌باشد.
  •  هنگام بروز خسارت، در صورتی که آن قلم جزِئی از ست (مثل ست کت و شلوار، ست مبل، ست پرده) باشد، خشکشویی آنلاین واش‌ماش فقط در قبال قلم خسارت دیده مسئول است و جبران خسارت متوجه کل ست نمی‌باشد.
  • هچنین خشکشویی آنلاین واش‌ماش مسئولیتی در قبال موارد زیر ندارد:

    – پرده‌ها و کرکره‌ها زینتی‌‎های چسبانده شده به واسطه چسب (بسیاری از افزودنی‌ها توان مواد خشکشویی را ندارند و در آبشویی از بین می‌روند، مخصوصا آنهایی که در معرض آفتاب بوده و بیش از یک سال عمر دارند.)

    – منگوله (ممکن است در معرض آفتاب تضعیف شده باشند)

    – بند پرده (بسیاری از آنها برای خشکشویی شدن، طراحی نشده‌اند. بسیاری با پلاستیک ساخته شده‌اند و برای راحتی با چسب چسبانده شده‌اند)

    – سرب پایین پرده، این موارد می تواند کوچک، گرد، سنگین و زنجیری باشند و باید قبل از دریافت البسه از پرده جدا شوند.

    – طرح های نقره کوب و طلاکوب پرده ها و البسه (با توجه به طول عمر طلاکوب و نقره کوب ها به مرور شستشو از بین می روند. توضیح اینکه بسیاری از دانه های رنگ به صورت ناپایدار به پارچه چسبیده اند و در زمان شستشو/ خشکشویی از پارچه جدا می شوند.)

    – گلدوزی های قدیمی و ضعیف (ممکن است در حین شستشو از بین بروند.)

    – آب گرفتگی (مراحل شستشو/خشکشویی می تواند باعث ۱۰% آبگرفتگی شوند، مراحل کاری بعد از شستشو می تواند آن را برطرف کند، در غیر این صورت به مرور زمان به حالت اول برمی گردد.)

    – در مورد اقلام خانگی (مانند پتو، ملحفه، روفرشی) و اقلام چوبی و نوبوک، عیوب و ایراداتی مانند چسب که زمان تولید در کارخانه مخفی بوده ممکن است بعد از مراحل شستشو نمایان شوند. هر چند در حین کار تمامی مراقبت ها به کار گرفته می شوند، خشکشویی آنلاین واش‌ماش قادر به مخفی نگه داشتن تمامی این عیوب نیست و ممکن است چسب ها و دوخت های به کار گرفته شده در زمان تولید به شکل اول بازنگردند.

  • خشکشویی آنلاین واش‌ماش نسبت به شل شدن و افتادن دکمه ها، زدگی(پارگی)، تغییر رنگ پارچه ‌های رنگین یا دو رنگی در اثر آفتاب خوردگی (مخصوصا در تورها و پرده ها)، آب رفتن، کوتاه شدن و تنگ یا گشاد شدن بعضی از پارچه‌ های البسه ها که شستن و اتو کردن آن ها باعث آب رفتن، رنگ پریدگی(کم رنگ شدن) و یا شکستگی پارچه می شود هیچگونه مسئولیتی به عهده ندارد.
  •  خشکشویی آنلاین واش‌ماش هیچگونه تضمینی در قبال پاک شدن تمامی لکه ها (همانند لکه چربی ، مواد غذایی، سیاهی، جوهر، رنگ صنعتی و …) ندارد و در صورتی که بعد از انجام عمل خشکشویی و شستشو باز هم لکه ای برجای ماند خشکشویی آنلاین واش‌ماش از هرگونه مسئولیت مبرا می باشد.

بیمه کالا

  • اگر در هنگام خشکشویی خسارتی به کالای شما وارد شود خشکشویی آنلاین واش‌ماش خسارت وارده را به طور عادلانه جبران خواهد کرد که در هر حال، بیشتر از نصف بهای روز اول کالا، یا ۱۰ برابر مقدار دستمزد نخواهد بود.
  • کالای شما از نظر حوادث آتش‌سوزی، به مدت ۱۰ روز از تاریخ دریافت مندرج در قبض بیمه شده است.

 

تماس با ما

درصورت وجود هرگونه سؤال و مشکل همکاران ما در مرکز تماس آماده پاسخگویی به شما هستند. شماره تلفن مرکز تماس 021-22599005، پست الکترونیکی  support@washmash.com و تلگرام  و ساعت کاری مرکز تماس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 23 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 16 می باشد.

ارسال یک پیام