خانه جستجو

- نتایج جست‌وجو

اگر شما از این نتایج راضی نیستید، می‌توانید جستجوی دیگری انجام دهید
آشپزخانه - مدل و دکوراسیون داخل آشپزخانه

نکاتی کاربردی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

همه میگویند آشپزخانه قلب خانه است. مخصوصا برای خانم‌های خانه‌داری که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه میگذرانند. پس بسیار مهم است که به طراحی و دکوراسیون این قسمت از خانه بسیار اهمیت دهیم. ما در این مقاله سعی داریم به چند نکته برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه بپردازیم که در عین حال که زیبایی محیط را شامل میشود بسیار کاربردی است.

با دور ریختن این اشیا، زندگی بهتری خواهید داشت!

همه‌ی ما اشیایی داریم که وجودشان در محیط زندگی کاملاً غیرضروری است و نگه‌داشتن آن‌ها صرفاً از روی عادت و یا بدون تفکر در این خصوص انجام می‌شود. در این مقاله به معرفی چند آیتم غیرضروری که در همه‌ی خانه‌ها دیده می‌شوند، اشاره خواهیم کرد. تحقیقات نشان داده‌اند که اکثر افراد بعد از دور انداختن این اشیا و خلوت‌تر کردن محیط زندگی خود احساس بهتری داشته‌اند و زندگی سالم‌تری را تجربه کرده‌اند.

خوش استایل ترین پدران دنیا

وقتی به پدرها فکر می‌کنید، چه افرادی در ذهنتان نقش می‌بندند؟ افرادی با اضافه‌وزن و پوشش معمولی که هیچ توجهی به‌ظاهر و استایل خود ندارند، یا مردانی خوش‌اندام و خوش‌پوش که آخرین ترندها را دنبال کرده و از استایل های روز دنیا الگوبرداری می‌کنند؟ ما می‌گوییم پدر شدن به این معنا نیست که مردان وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی شده و نباید به وضع ظاهری خود رسیدگی کنند. ما می‌گوییم پدرها نیز می‌توانند خوش استایل و خوش‌پوش بوده و همچنان گوی رقابت را از دیگران بدزدند.
کیف بهار و تابستان

ترند کیف‌ در بهار و تابستان و 2019

یکی از آیتم‌های ضروری استایل، کیف است. کیف‌ها انواع متنوعی دارند که با استایل ‌های مختلفی میشود آنها را ست کرد. البته نوع کاربرد آنها نیز بسیار مهم است. در ترند بهار و تابستان 2019 نیز به سراغ مدل‌هایی از کیف‌ها میرویم که برای استایل روزانه، مراسم و مناسبت‌های مختلفی میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. شما با توجه با کاربردی که کیف در شرایط مختلف برایتان دارد، میتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.
نه به پلاستیک

چه طور مصرف پلاستیک را در زندگی خود به حداقل برسانیم؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد در عصر حاضر، مقابله با تمام مؤلفه‌هایی است که به محیط‌زیست آسیب وارد می‌کنند و محیط زندگی ما را با خطرات جدی مواجه می‌سازند. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های آسیب‌زا در محیط‌زیست، پلاستیک است که مصرف بی‌رویه‌ی آن به‌شدت نگران‌کننده شده است و امروزه افراد و مؤسسات زیادی برای کم کردن مصرف آن در زندگی، شروع به فعالیت و فرهنگ‌سازی نموده‌اند. در این مقاله به ارائه راه‌کارهایی ساده و کاربردی برای کم کردن مصرف پلاستیک در زندگی روزمره خواهیم پرداخت و گزینه‌های جایگزین را به شما معرفی خواهیم نمود.
اکسسوری های تابستان

آماده کردن کمد لباس برای تابستان

حالا که به فصل تابستان نزدیک می‌شویم، بهتر است کمد لباسمان را برای این فصل آماده کنیم و با خرید اشیا و لوازم ضروری برای تابستان، به استقبال این فصل دوست داشتی برویم. در این مقاله قدم‌به‌قدم کمد لباسمان را برای تابستان آماده خواهیم کرد و با اشیای موردنیاز برای روزهای گرم تابستانی آشنا خواهیم شد.

وگانیسم و تاثیر آن بر دنیای مد

وگان به افرادی گفته می‌شود که به هیچ عنوان از محصولات حیوانی و فرآورده‌های حیوانی استفاده نمی‌کنند مانند گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم‌مرغ، روغن حیوانی و مواد لبنی. از آنجایی که آنها مخالف آزار رساندن به حیوانات هستند از محصولات آرایشی و بهداشتی که تست حیوانی دارد نیز استفاده نمی‌کنند زیرا در این آزمایشات حیوانات دچار بیماریهای درناکی میشوند و رنج فراوانی را متحمل می‌شوند و جانشان را از دست میدهند. به همین منظور در خرید این محصولات کرولتی‌فری بودن این محصولات بسیار اهمیت دارد.طرفداران وگان همچنین از لباسهایی که پوست و یا خز و چرم یا پر حیوانات استفاده شده باشد به شدت ممانعت می‌کنند.
کمد لباس

چگونه از رویش قارچ در کمد لباس‌ها جلوگیری کنیم؟

شاید بسیاری از شما، با لکه‌های سبز رنگ موجود در دیواره‌ها و کناره‌های کمد لباستان مواجه شده باشید و یا وقتی به سراغ لباس‌های فصل جدید می‌روید، بوی بدی را در تمام لباس‌ها استشمام کرده باشید. این لکه‌های سبز رنگ و بوی بد در اثر قارچ‌ها به وجود می‌آیند و قارچ‌ها نیز معمولاً در اثر عوامل مختلفی همچون رطوبت، تمیز نبود محیط و تاریکی ایجاد می‌شوند. در این مقاله به ارائه‌ی راه‌کارهایی ساده و کاربردی برای مقابله با قارچ‌ها پرداخته‌ایم تا محیط کمدتان همیشه تمیز و سالم باشد و خطرات ناشی از رویش چنین قارچ‌هایی برای همیشه از بین برود.
روش شستن کوله پشتی

روش‌های شستشوی کوله‌پشتی

وقتی به نظافت و شستشوی لباس‌ها و اکسسوری‌ها فکر می‌کنیم،کم‌تر کسی به یاد کیف و کوله‌پشتی می‌افتد. درصورتی‌که کوله‌پشتی‌ها یکی از آلوده‌ترین...

آشنایی با سبک زندگی مینیمال

این روزها بحث زندگی مینیمال بسیار پررنگ است. از زوج‌های جوان گرفته تا پدر و مادرها. همه به دنبال این هستند که سبک زندگی خود را به سمت مینیمال ببرند. برای بعضی افراد با خرید وسایل کم و ساده مینیمال تعریف میشود و برای دسته دیگری کم کردن وسایل اضافی خانه. ولی سبک مینیمال فقط محدود به وسایل خانه نمیشود، ممکن است تغیر یک سری عادات رفتاری باشد. ما تو این مقاله به بررسی مفهوم سبک زندگی مینیمال و تاثیر آن بر زندگی میپردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

محبوبترین مطالب