آشنایی با ترندهای کفش تابستانی و صندل در تابستان

با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا، موج خرید کفش و لباس‌های خنک تابستانی به راه می‌افتد. گرمای هوا مسئله‌ ایست آزاردهنده که همه سعی میکنند با انتخاب پوشش خنک و جنس نخی آنرا تلطیف کنند. انتخاب کفش تابستانی هم تاثیر به‌سزایی در پایین نگه داشتن دمای بدن شما دارد. خوبی فصل تابستان به این است که بدون محدودیت و نگرانی از خیس شدن کفش در باران و سرما، هر کفشی را دوست داشته باشید میتوانید انتخاب کنید. ما در این مقاله با چند ترند صندل در تابستان 2019 می‌پردازیم تا اگر قصد خرید دارید با ترند این فصل پیش بروید.

صندل تابستانی

صندل اسپورت لوگودار

صندل اسپورت همیشه و همه سال بین خانم‌ها و آقایون طرفداران خودش را دارد، به خاطر راحتی و ست شدن با بیشتر استایل‌ها آیتمی محبوب در کمد لباس محسوب میشود. امسال صندل‌های اسپورت با اضافه شدن لوگوی کمپانی سازنده به طور واضح در کناره صندل یکی از راحت‌ترین ترندهای کفش تابستان هستند.

صندل

صندل‌های کنفی

یکی دیگر از آینم‌های کفش تابستانه امسال، صندل‌های بین انگشتی کنفی هستند. در این صندل‌ها از کنف برای کناره و روی صندل استفاده شده است. این صندل‌ها که به رنگ کرم هستند به راحتی با هر رنگ لباسی ست میشوند. ولی نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ضخامت کنف در قسمت بین انگشتان محسوس است و ممکن از در زمان طولانی باعث زخم شدن پاهایتان بشود.

صندل کنفی

صندل‌های بدون پشت

این صندل‌های ساده و راحت از ترندهای پارسال هستند که امسال نیز با قدرت باقی‌مانده‌اند. خوبی این صندل‌ها این است که شما به راحتی در منزل و بیرون میتوانید استفاده کنید. این مدل در طرح‌ها و جنس و رنگبندی متفاوت دیده میشود که دست شما را برای انتخاب باز می‌کند.

صندل بدون پشت

کفش‌های توری پاشنه بلند

این مدل کفش‌ها که امسال بسیار رونق گرفته‌اند، کفش‌های پاشنه بلند توری است. این کفش‌ها برای مراسم و مهمانیهای تابستانه میتواند استایلی بسیار شیک را برای شما به وجود بیاورد. البته این مدل برای استایل روزانه به شما توصیه نمیشود زیرا باعث ایجاد کمردردهای مزمن میشود.

کفش توری پاشنه بلند

کفش‌های نئونی

اگر علاقه‌مند به اخبار دنیای مد و فشن هستید، قطعا مطلعید که رنگ نئونی جایگاه ویژه‌ای را در این صنعت کسب کرده است. لباس شب و یا پالتو و بارانی و تی‌شرت ساده و حالا کفش‌های نئونی. با استفاده از یک آیتم نئونی در استایلتان میتوانید خیره‌کننده باشید.

کفش نئونی

صندل با لژ طرحدار

یکی دیگر از آیتم‌های پرکاربرد کمد لباس، صندل‌های لژدار هستند که امسال یه صورت لژ طرحدار ترند شده‌اند. نقطه قوت این صندل‌ها در میزان راحتی آنها نسبت به صندل‌های پاشنه بلند است. بسیاری از افراد دوست دارند که کفش پاشنه بلند همیشه به پا کنند شاید برای بلند نشان دادن قد و یا رسمی‌تر بودن استایلشان. این صندل‌ها در کنار راختی و خنکی میتواند خواسته آنها را عملی کند.

صندل با لژ

صندل به رنگ لوندر

لوندر که به در فارسی به معنای اسطوخودوس است، گیاهی است که به رنگ بنفش که البته رنگی خاص دارد. در صنعت مد به ابن نوع بنفش، لوندری می‌گویند. یکی از ترندهای تابستان امسال لباس و کفشهایی با این رنگ است. شاید بتوان حضور لیدی گاگا در مراسم گلدن گلوبز با پیراهنی به این رنگ را یکی از دلایل ترند این رنگ دانست.

صندل به رنگ لوندر

صندل پاشنه پهن

کفش‌های پاشنه پهن که اغلب به صورت صندل‌های پشت باز دیده میشوند یکی دیگر از ترندهای محبوب امسال هستند. این کفش‌ها به علت داشتن پاشنه‌های پهن به خوبی وزن بدن را بر روی کفش هموار می‌کند و نسیت به کفش‌های پاشنه بلند معمولی، آسیب کمتری را به کمر میزند.

صندل پاشنه پهن

صندل اکلیلی

یکی دیگر از انتخاب‌های پیش روی شما برای تابستان، صندل‌های اکلیلی است. این صندل‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دیده میشوند جلوه بسیار زیبایی به پاهای شما میدهند. مدل اکلیلی آنها به صورت درشت و ریز است که در نور تلالو خیره‌کننده‌ای ایجاد میکند.

صندل اکلیلی

صندل مرواریدی

مروارید به جرات یکی از بی ‌نطیرترین آیتمهای تزیینی برای لباس و یا کفش است. مروارید در هر آیتمی که استفاده شود، زیبایی و جلوه خاصی ایجاد میکند. مروارید از گدشته تا امروز مورد طرفدار طراحان متفاوت بوده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. شما میتوانید با انتخاب صندل مرواریدی برای تابستان مطمئن باشید که پولتان را دور نریخته‌اید و تا هر زمان که شما تمایل داشته باشید میتوانید از این صندل استفاده کنید. نکته دیگری که برای صندل مرواریدی باید گفت مناسب بودن ان برای هر استایل و مناسبتی است. دیگر نگران این نباشید که برای مهمانی و استایل روزانه کفش مناسب ندارید.

صندل مرواریدی

فقط به یاد داشته باشید یکی از زیباییهای استایل شما، مرتب و پاکیزه بودن آیتم‌هایی است که استفاده میکنید. شما با نگهداری و شست و شوی صحیح کفش و یا صندلتان میتوانید همیشه آنها را مانند روزی که خریده‌اید استفاده کنید. خشک شویی آنلاین واش ماش با کادری مجرب، بدون آسیب به کفش‌ها و صندلهایتان، آنها را مثل روز اول تمیز و نو به شما تحویل میدهند. پس فراموش نکنید در آخر فصل صندلتان را تمیز در کمد بگذارید.

اگر امسال نمیخوایم صندل یا کفش‌های تابستونی جدیدی بخرین، بد نیست با خشکشویی کفش و صندل خودتون، حس نو بودن رو داشته باشید. میتونین با خشکشویی واش ماش در تماس باشین و یا بصورت آنلاین ثبت سفارش کنید. همکاران ما در زمان دلخواه شما برای گرفتن البسته و کفش در محل حاضر میشن.

یک دیدگاه

  1. سلام و تشکر بابت وبسایت خوبی که دارین؛ درسته که باید برای خرید صندل حتما به جنس و نکات دیگه هم توجه بشه ولی برای ما خانمها همیشه خرید صندل زنانه شیک مهم تره!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید